BADANIA PILOTAŻOWE 2022
Badania pilotażowe w szkołach i placówkach w 2022 r. - grafika

Realizacja badań pilotażowych na poziomie szkół i placówek w 2022 r.

Ważne informacje:

Od 28 listopada do 16 grudnia br. dodatkowo uruchamiamy konsultacje online dla uczestników projektu, którzy chcieliby się spotkać z członkami naszego zespołu. Połączymy się poprzez MS Teams.

Terminy konsultacji oraz linki do spotkań online znajdują się na dole strony.

Szanowni Państwo,
błąd generowania tokenów został naprawiony przez ICEiN.

Znowu można generować tokeny i dalej prowadzić badania w szkołach i placówkach.

Dziękujemy za wyrozumiałość i Państwa zaangażowanie w zgłaszaniu informacji dotyczących Platformy poprzez maila i posty na Forum.
Pozostajemy w kontakcie 🙂

 

Szanowni Państwo,
wczoraj (niedziela), w godzinach wieczornych, niektóre szkoły w projekcie zgłosiły nam problem generowania tokenów.
Od tego momentu trwały prace naszego zespołu mające na celu zdiagnozowanie błędu związanego z tokenami.
Przekazaliśmy rano wnioski do ICEiN, który jest w trakcie rozwiązywania problemu technicznego.

PROSIMY NIE PLANOWAĆ BADAŃ, DOPÓKI BŁĄD NIE ZOSTANIE NAPRAWIONY.
O zmianach będziemy Państwa niezwłocznie informować.

UWAGA! POZOSTAŁE FUNKCJE PLATFORMY DO DIAGNOZY DZIAŁAJĄ PRAWIDŁOWO.
JEŚLI WYGENEROWALI PAŃSTWO TOKENY WCZEŚNIEJ, MOŻNA WYPEŁNIAĆ ANKIETY.

 

Szanowni Państwo,
dzisiaj został odblokowany dostęp do Platformy do diagnozy dla uczestników projektu (zakończono prace w ICEiN).

„Instrukcja dla koordynatora badań w szkole lub placówce” oraz „Wypełnianie ankiet na Platformie do diagnozy” zostały przez nasz zespół zaktualizowane do wersji 1.1.

 

Szanowni Państwo,
Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki (ICEiN) nadal pracuje nad problemem technicznym, związanym z dostępem do Platformy do diagnozy. Wskazaliśmy problem w funkcjonowaniu platformy, który ICEiN usiłuje naprawić. Od tego zależy rozpoczęcie badań w Państwa szkołach i placówkach.

O godzinie 14:30  otrzymaliśmy informację, że prace informatyczne w ICEiN potrwają do piątku, tj. 18 listopada br.

O dostępie do Platformy do diagnozy poinformujemy Państwa oddzielną informacją w najbliższy piątek.

W związku z zaistniałą sytuacją i w trosce o Państwa komfort, zmieniamy termin realizacji badania pilotażowego na okres od 18 listopada do 18 grudnia br.

W międzyczasie opracowaliśmy dla Państwa przydatne instrukcje, które ułatwią przygotowanie się do badań i samą ich realizację.
Pierwsza instrukcja jest skierowana do koordynatorów, a druga do osób realizujących badania.

Znajdują się na stronie projektu w dziale “Do pobrania” lub na Portalu informacyjno-edukacyjnym można pobrać już instrukcje przygotowane przez nasz zespół, które ułatwią Państwu przygotowanie się i samą realizację badań pilotażowych. Pierwsza instrukcja jest skierowana do  koordynatorów, a druga do osób realizujących badania.

 

Szanowni Państwo, 
przygotowane przez nasz zespół projektowy narzędzia do badań pilotażowych, nadal nie zostały zamieszczone i opublikowane na Platformie do diagnozy MEIN. Niestety nic w tej kwestii nie możemy zrobić na ten moment. Jak tylko dostaniemy dostęp do Platformy, będziemy niezwłocznie informować.

Tak jak informowaliśmy wcześniej na Forum uczestników projektu: “Od 9 listopada br. trwa aktualizacja Platformy do diagnozy oraz prace informatyczne mające na celu zapewnić Państwu dostęp przez System Informacji Oświatowej (SIO).”
Prace są prowadzone niezależnie od nas (poza naszym projektem) przez Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki (jednostka budżetowa podległa MEiN).

Tak samo, jak Państwo, od 9 listopada br. z niecierpliwością oczekujemy uruchomienia narzędzi, które pozwolą nam wszystkim zrealizować badania w szkołach i placówkach w ramach naszego projektu. Niestety nic więcej w tej kwestii nie możemy zrobić na ten moment. Jak tylko dostaniemy dostęp do Platformy, będziemy niezwłocznie informować.

 

Naprawiono błąd – PLATFORMA DO DIAGNOZY DZIAŁA PRAWIDŁOWO.
aktualizacja – 21 listopada 2022 r. (poniedziałek), godz. 12:30

Szanowni Państwo,
błąd generowania tokenów został naprawiony przez ICEiN.

Znowu można generować tokeny i dalej prowadzić badania w szkołach i placówkach.

Dziękujemy za wyrozumiałość i Państwa zaangażowanie w zgłaszaniu informacji dotyczących Platformy poprzez maila i posty na Forum.
Pozostajemy w kontakcie 🙂

Informacja dotycząca BŁĘDU GENEROWANIA TOKENÓW.
aktualizacja – 21 listopada 2022 r. (poniedziałek), godz. 9:45

Szanowni Państwo,
wczoraj (niedziela), w godzinach wieczornych, niektóre szkoły w projekcie zgłosiły nam problem generowania tokenów.
Od tego momentu trwały prace naszego zespołu mające na celu zdiagnozowanie błędu związanego z tokenami.
Przekazaliśmy rano wnioski do ICEiN, który jest w trakcie rozwiązywania problemu technicznego.

PROSIMY NIE PLANOWAĆ BADAŃ, DOPÓKI BŁĄD NIE ZOSTANIE NAPRAWIONY.
O zmianach będziemy Państwa niezwłocznie informować.

UWAGA! POZOSTAŁE FUNKCJE PLATFORMY DO DIAGNOZY DZIAŁAJĄ PRAWIDŁOWO.
JEŚLI WYGENEROWALI PAŃSTWO TOKENY WCZEŚNIEJ, MOŻNA WYPEŁNIAĆ ANKIETY.

Dostęp do Platformy do diagnozy dla uczestników projektu.
aktualizacja – 18 listopada 2022 r. (środa), godz. 14:30

Szanowni Państwo,
dzisiaj został odblokowany dostęp do Platformy do diagnozy dla uczestników projektu (zakończono prace w ICEiN).

„Instrukcja dla koordynatora badań w szkole lub placówce” oraz „Wypełnianie ankiet na Platformie do diagnozy” zostały przez nasz zespół zaktualizowane do wersji 1.1.

Zmiana terminu realizacji badań pilotażowych w 2022 r. Dostęp do instrukcji.  
aktualizacja – 16 listopada 2022 r. (środa), godz. 16:00

Szanowni Państwo,
Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki (ICEiN) nadal pracuje nad problemem technicznym, związanym z dostępem do Platformy do diagnozy. Wskazaliśmy problem w funkcjonowaniu platformy, który ICEiN usiłuje naprawić. Od tego zależy rozpoczęcie badań w Państwa szkołach i placówkach.

O godzinie 14:30  otrzymaliśmy informację, że prace informatyczne w ICEiN potrwają do piątku, tj. 18 listopada br.

O dostępie do Platformy do diagnozy poinformujemy Państwa oddzielną informacją w najbliższy piątek.

W związku z zaistniałą sytuacją i w trosce o Państwa komfort, zmieniamy termin realizacji badania pilotażowego na okres od 18 listopada do 18 grudnia br.

W międzyczasie opracowaliśmy dla Państwa przydatne instrukcje, które ułatwią przygotowanie się do badań i samą ich realizację.
Pierwsza instrukcja jest skierowana do koordynatorów, a druga do osób realizujących badania.

Znajdują się na stronie projektu w dziale “Do pobrania” lub na Portalu informacyjno-edukacyjnym można pobrać już instrukcje przygotowane przez nasz zespół, które ułatwią Państwu przygotowanie się i samą realizację badań pilotażowych. Pierwsza instrukcja jest skierowana do  koordynatorów, a druga do osób realizujących badania.

Informacje o opóźnieniach w rozpoczęciu badań pilotażowych  
aktualizacja: 14 listopada 2022 r. (poniedziałek), godz. 13:00 

Szanowni Państwo, 
przygotowane przez nasz zespół projektowy narzędzia do badań pilotażowych, nadal nie zostały zamieszczone i opublikowane na Platformie do diagnozy MEIN. Niestety nic w tej kwestii nie możemy zrobić na ten moment. Jak tylko dostaniemy dostęp do Platformy, będziemy niezwłocznie informować.

Tak jak informowaliśmy wcześniej na Forum uczestników projektu: “Od 9 listopada br. trwa aktualizacja Platformy do diagnozy oraz prace informatyczne mające na celu zapewnić Państwu dostęp przez System Informacji Oświatowej (SIO).”
Prace są prowadzone niezależnie od nas (poza naszym projektem) przez Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki (jednostka budżetowa podległa MEiN).

Tak samo, jak Państwo, od 9 listopada br. z niecierpliwością oczekujemy uruchomienia narzędzi, które pozwolą nam wszystkim zrealizować badania w szkołach i placówkach w ramach naszego projektu. Niestety nic więcej w tej kwestii nie możemy zrobić na ten moment. Jak tylko dostaniemy dostęp do Platformy, będziemy niezwłocznie informować.

18 listopada – 18 grudnia 2022 r. – uczestnicy projektu realizują badania pilotażowe w szkołach i placówkach.

Uczestnicy projektu mają bezpośredni dostęp do narzędzi badawczych (ankiet) w Systemie Informacji Oświatowej szkoły lub placówki.

Materiały wspierające dotyczące badań są dodawane na Portalu informacyjno-edukacyjnym.

Zachęcamy do zadawania pytań lub dzielenie się swoimi przemyśleniami poprzez Forum uczestników projektu.

Etapy realizacji badań pilotażowych

Etapy realizacji badań pilotażowych - infografika

Materiały ułatwiające przeprowadzenie badania pilotażowego

Terminy konsultacji online dla uczestników projektu

I tydzień

28 listopada (poniedziałek), 12:00-14:00

29 listopada (wtorek), 9:00-12:00

30 listopada (środa), 9:00-11:00

2 grudnia (piątek), 9:00-12:00

II tydzień

5 grudnia (poniedziałek), 10:00-14:00

7 grudnia (środa), 10:00-14:00

9 grudnia (piątek), 10:00-14:00

III tydzień

12 grudnia (poniedziałek), 10:00-14:00

14 grudnia (środa), 9:00-11:00

16 grudnia (piątek), 9:00-13:00